Wczytuję dane...
R egulamin

 

HMS Computers II s.c.

45-056 Opole, Pl.Teatralny 13    NIP: 754-26-27-874

tel. (77) 451-29-25, mail:hmscomputers@hms.pl

mBank SA: 56 1140 2017 0000 4502 0391 3639

Pracujemy:   od poniedziałku  do piątku  od 9.00 do 19.00 ,   sobota od 9.00 do 18.00

  1. Postanowienia ogólne.
  2. Składanie zamówień.
  3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień.
  4. Szczegółowe warunki dostawy.
  5. Szczegółowe koszty przesyłki.
  6. Płatności.
  7. Gwarancja i rękojmia.
  8. Zwroty towarów i prawo odstąpienia od umowy.
  9. Postanowienia końcowe.




  1. Postanowienia ogólne
    1. Sklep internetowy działający pod adresem http://hms.redcart.pl oraz http://hms.pl prowadzony jest przez wspólników prowadzących wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowy spółki cywilnej:
      • HMS Computers II s.c. Mariusz Niedojadło Janusz Szostek, nazwa skrócona: HMS Computers II s.c (adres prowadzenia działalności i adres do korespondencji: Pl. Teatralny 13, 45-056 Opole, adres poczty elektronicznej: hmscomputers@hms.pl, nr telefonów: 77 451-29-25, NIP spółki cywilnej: 754-26-27-874, REGON spółki cywilnej:531594681  zarejestrowany w Urzędzie Statystycznym w Opolu.
    2. Wspólnicy prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowy spółek cywilnych :
      • Janusz Szostek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej , NIP:7531911382, REGON:160298538 
      • Mariusz Niedojadło, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej , NIP:7551602230, REGON:532363400 
    3. W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z usług naszego sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest korzystanie z jednej z następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Internet Explorer, Opera – Mozilla, Firefox, itd.
  2. Składanie zamówień
    1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów transportu. W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy nie nalicza się kosztów transportu.
    2. Wszystkie zamówienia w naszym sklepie są zamówieniami z obowiązkiem zapłaty;
  3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
    1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na adres e-mail klienta.
  4. Szczegółowe warunki dostawy/czas realizacji
    1. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Podany czas obowiązuje dla dni roboczych. W przypadku wyboru płatności przelewem czas ten może się wydłużyć, gdyż akceptacja zamówienia rozpocznie się dopiero w chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
  5. Szczegółowe metody i koszty dostaw przesyłek:
    1. Poczta Kurier 48 - z wyborem miejsca odbioru (8,42-9,57zł)
      • do: 5,00 kg - 8,42 zł
      • do: 20,0 kg - 9,57 zł
    2. Poczta Kurier 48 - z doręczeniem pod adres (9,89-10,99zł) -doręczenia do 3 dni roboczych
      • do: 20,00 kg - 9,89 zł
      • do: 30,00 kg - 10,99 zł
    3. Paczkomaty Inpost (10,95-13,60zł)
      • do: 0,4 kg - 10,95 zł
      • do: 0,8 kg - 12,18 zł
      • do: 25 kg - 13,55 zł
    4. Krajowa przesyłka kurierska (15,80-92,30zł)
      • - do 2 kg - 15,80 zł
      • - 2,1 -10 kg - 16,50 zł
      • - 10,1-20 kg - 18,60 zł
      • - 20,1-30 kg - 19,90 zł
      • - 50-.. kg - 92,30 zł
    5. Odbiór osobisty towaru w naszych salonach w Opolu - koszty transportu wynoszą 0 zł:
      • Opole, pl.Teatralny 13; przyziemie "TESCO-Galeria Opolanin"; czynne: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 19.00 , sobota od 9.00 do 18.00
  6. Płatności
    1. Sklep internetowy proponuje swoim Klientom następujące formy płatności:
      • przelewem na konto na podstawie faktury pro-forma,
      • płatność przez paynow (płatności kartami płatniczymi lub przez szybkie płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Przy płatności tą formą nie są pobierane opłaty.
      • płatność przez t-pay/Transferuj.pl ( System płatności elektronicznych transferuj.pl pozwala na szybkie przelewy z kilkudziesięciu banków online. Przy płatności tą formą jest doliczana prowizja 0,75% wartości zamówienia
      • płatność kartą kredytową lub przez PaYu (dawne Platnosci.pl). Po złożeniu zamówienia Klient zostanie skierowany na stronę na której może dokonać płatności. Doliczana jest wtedy opłata w wysokości 0,8% wartości zamówienia
      • gotówka lub kartą płatniczą/kredytową w  salonach sprzedaży :
      • )Opole, pl.Teatralny 13; przyziemie "TESCO-Galeria Opolanin"; czynne: poniedziałek - piątek: 9,00-20,00, sobota: 9,00-18,00
      • inna forma płatności po uzgodnieniu z handlowcem.
    2. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    3. W przypadku faktury pro-forma wpłata ma być dokonana na konto: MultiBank - BRE Bank SA Numer:
                          56 1140 2017 0000 4502 0391 3639 - dla firmy HMS Computers II s.c.
    1. Zamówienie zostanie skierowane do realizacji po zaksięgowaniu pieniędzy na w/w koncie, poprawnej weryfikacji płatności kartą lub przez PaYu lub wpłacie gotówki w salonach

  7. Gwarancja i rękojmia
    • Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określone są w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
      W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat realizacji gwarancji reklamowanego produktu, należy wysłać email na adres hms@hms.pl z  informacją zawierającą:
      1. Pełną nazwę produktu
      2. Numer faktury zakupu
      3. Numer zamówienia
      4. Opis uszkodzenia
    • Reklamowany towar należy odesłać na na adres: HMS Computers II s.c., 45-056 Opole, Pl. Teatralny 13, tel. 77 451-29-25, mail: hms@hms.pl
  8. Zwroty towarów i prawo odstąpienia od umowy
      1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (w stosunku do umów przed 25.XII.2014) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 oraz z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (w stosunku do umów po 25.XII.2014) w okresie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

      2. KONSUMENT, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone w formie:
        • pisemnie na adres:HMS Computers II s.c., 45-056 Opole, Pl. Teatralny 13
        • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hms@hms.pl
      3. Towar należy odesłać na własny koszt  na adres:  HMS Computers II s.c., 45-056 Opole, Pl. Teatralny 13
      4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać spod linku: DRUK_odstapienia_od_umowy
      5. Skutki odstąpienia od umowy

        W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. 

      6. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

        1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

        2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

        3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

        4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

        5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

        6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

        7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

        8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

        9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

        10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

        11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

        12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

        13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

      7. Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:

    1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;

    Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

    2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta);

    3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Postanowienia końcowe
    1. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" oraz ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
      Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie HMS Computers II s.c. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. 
    2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ustawy z dnia 27.07.2002 r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    3. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
Google+