Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz (5. edycja).
Kiedy przyszłość świata jest zagrożona - Twoi wrogowie stają się sojusznikami
Wasze wędrówki, choć wiodły różnymi ścieżkami, uczyniły z Was budzących respekt śmiałków. Nie możecie lekceważyć dudnienia serc, które kierują Was ku centrum świata. Świat ten zmienił się w ostatnich tygodniach - stopniowo, lecz niepowstrzymanie. Lasy, niegdyś tętniące życiem, przeniknęła groźna cisza. Kupcy zamykają swe kramy wcześniej, paranoicznie bojąc się chłodu, który przychodzi wraz ze zmrokiem. Cienie czają się i kręcą na granicy zasięgu wzroku, znikając, gdy odwrócicie się prosto ku nim. A - co najbardziej niepokojące - wspaniałe Tajemne Wrota, które prowadzą do centrum świata i oddzielają sławę od legend, zamknęły się na głucho. Co do jednego nie ma wątpliwości: coś jest zdecydowanie nie w porządku.
W przeszłości ambicje uczyniły z Was wrogów. Teraz jednak musicie połączyć siły i jako sojusznicy dotrzeć do sedna tych niepokojących znaków.
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu to dodatek do gry, wprowadzający tryb kooperacyjny, gdzie do 6 pretendentów do korony będzie współpracować w celu ukończenia 5 przerażających Prób. W każdym wyzwaniu należy umieścić dwa Talizmany na Miejscach Mocy, odpieczętować Tajemne Wrota i pokonać Przeciwnika.
Połączcie siły, dzielcie się zasobami, planujcie i walczcie jako jedność - tylko w ten sposób można uratować świat przed upadkiem!
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu wprowadza wiele tajemnic - po ukończeniu misji na graczy czekają tajemnicze koperty i pudełka z nowymi kartami, postaciami oraz cel kolejnej, ekscytującej misji.
Zawartość:
- 30 kart początkowych
- wskaźnik zagłady
- żeton wskaźnika zagłady
- 24 dwustronne żetony siły/mocy
- 5 pudełek z figurkami
- 4 koperty z kartami
- instrukcja