-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Black Monk
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Czy przeżyjecie w luksusowym hotelu w Kairze?
Czy odważysz się odkryć tajemnice zakopane pod piaskami Egiptu?
Álex de la Iglesia (reżyser, scenarzysta i producent filmowy, a także weteran gier fabularnych) przedstawia własną wizję Zewu Cthulhu w latach 20. XX wieku. Badacze mają jedynie dwa dni na powstrzymanie niewytłumaczalnych zjawisk nawiedzających najbardziej luksusowy hotel w Kairze. Czy wystarczy im czasu?
Makabryczny żart łączy swobodne śledztwo z przygotowanymi wydarzeniami, dzięki czemu każda rozgrywka będzie inna i możliwe jest wielokrotne przechodzenie scenariusza. Strażnicy znajdą tu narzędzia pozwalające umieścić w kampanii nowych bohaterów (np. samych siebie!) i dodać losowości do fabuły.
Specjalnie dla Strażników Tajemnic przetłumaczyliśmy też fragmenty Przewodnika Kairskiego (Cairo Guidebook), z którego dowiecie się więcej o stolicy Egiptu, ważnych lokalizacjach oraz powiązanych z nimi osobach.
Dwa dni szaleństwa w hotelu Shepheard's
Badacze będą mogli odkryć zakopane pod piaskami tajemnice starożytnego Egiptu, wziąć udział w wystawnym balu kostiumowym, zobaczyć premierę Häxan: Czary poprzez czas, spotkać prawdziwe osobistości (Howarda Cartera, króla Egiptu Fuada I, Aga Khana III, Benjamina Christensena, Agathę Christie i Winstona Churchilla) i ponownie ujrzeć znane twarze z kanonu Zewu Cthulhu. Mogą też przegapić to wszystko i znaleźć inną tajemnicę do zbadania.
Podręcznik zawiera:
- Opisy wielu postaci.
- Chronologia wydarzeń w scenariuszu oraz w roku 1922, które pomogą Strażnikom zorientować się w gąszczu postaci i wypadków.
- Szczegółowy opis hotelu z ponad trzydziestoma lokalizacjami.
- Sekcje z odpowiednimi zaklęciami, artefaktami, księgami mitów i potworami.
- Losowe listy postaci drugoplanowych, plotek i niewyjaśnionych zjawisk.
- Drukowane mapy hotelu dla graczy i specjalny diagram dla Strażników Tajemnic