LATA 90. JUŻ MINĘŁY…
…a marzenie o parkach dinozaurów przerwała fala pozwów zbiorowych, uniemożliwiając tym samym funkcjonowanie takich parków jak Wyspa Dinozaurów. Na szczęście nasza zbiorowa pamięć jest krótka i świat jest gotów na nowe pokolenie początkujących przedsiębiorców. Ich firmy chcą ponownie sprowadzić dinozaury na świat. To od was, nowych menadżerów parków rozrywki, zależy stworzenie świata tak uzależniającego i kuszącego, że cały świat ustawi się w kolejce, aby wejść do środka. Jako kierownicy musicie zaplanować ich rozbudowę w taki sposób, aby pełne turystów dżipy mogły na swej trasie odwiedzić najciekawsze miejsca parku. Twórzcie zupełnie nowe dinozaury z wyizolowanych fragmentów DNA, budujcie nowe, ekscytujące atrakcje i rozkoszujcie się powiększaniem tego zwariowanego świata. Postarajcie się jednak dotrzymać obietnicy i nie dopuścić do zbyt wielu wypadków śmiertelnych. Chyba pamiętacie, co stało się z poprzednimi właścicielami…
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
1 instrukcja ● 3 plansze wysp głównych ● 1 plansza punktacji ● 1 znacznik rund ● 1 worek na kości DNA ● 9 kości DNA ● 3 kości niebezpieczeństwa ● 1 żeton pierwszego gracza ● 72 robotników ● 30 roślinożernych dinozaurów ● 22 małe mięsożerne dinozaury ● 22 duże mięsożerne dinozaury ● 4 żetony bezpieczeństwa +10/+20 ● 4 żetony zagrożenia +10/+20 ● 4 żetony punktów zwycięstwa +50/+100 ● 54 żetony monet ● 40 żetonów śmierci ● 95 żetonów znudzenia ● 10 kart bazy robotników ● 18 kart celów ● 16 kafelków atrakcji ● 30 kafelków budynków specjalnych ● 17 kafelków wybiegów ● 4 plansze laboratorium ● 4 plansze parków ● 4 kafelki ośrodka powitalnego ● 4 pionki dżipów ● 12 znaczników celu ● 48 znaczników zasobów ● 20 żetonów trasy ● 20 żetonów premii dżipów