Przez tysiąc lat, wraz z innymi bogami rządziliście krainą Eldranir, światem pełnym niewykorzystanego potencjału, zamieszkanym przez rozproszone
klany śmiertelników. Bez względu na to, co o nich myślisz, są ci potrzebni, gdyż ich wiara jest źródłem twojej mocy.
Zbliża się jednak punkt zwrotny w historii tej krainy, który poprzedzą wydarzenia spowodowane przez ciebie. Klany śmiertelników zaczynają się jednoczyć, aby po
wiekach walk wspólnie przynieść krainie Eldranir pokój i stabilizację.
Zaprowadź nowy ład, w którym śmiertelnicy będą pokładać ufność w panteonie, w czasie gdy ty będziesz tworzyć podwaliny kwitnącej cywilizacji. Umocnij
swoje dziedzictwo wśród ludu i pokieruj nim oraz resztą panteonu, prowadząc wszystkich ku nowemu Wiekowi cudów.
W grze Wiek cudów każdy gracz wcieli się w rolę jednego z bóstw eldranirskiego panteonu i będzie pozyskiwał moc z wiary. Gracze będą wspierać rozwój śmiertelników poprzez wznoszenie monumentów, tworzenie filarów cywilizacji i inne osiągnięcia.
Celem gry jest zdobycie największej liczby punktów zwycięstwa (PZ), które stanowią miarę tego, jak mocno śmiertelnicy wierzą w twojego boga. Punkty zdobywasz na końcu gry, na podstawie tego, jak rozmieściłeś swoje płytki energii na planszy. W grze nie ma rund ani faz, a zamiast tego gracze rozgrywają swoje tury zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gra kończy się, gdy ostatni monument zostanie w pełni zbudowany. Wówczas pozostali gracze rozgrywają po jeszcze jednej turze (jeśli to konieczne), tak aby wszyscy rozegrali taką samą liczbę tur.
Zawartość: 1 plansza, 6 monumentów, 6 ram monumentów, 6 kafelków premii monumentów, 5 żetonów losowania monumentów oraz 1 żeton Latarni dla gry solo, 6 żetonów opiekunów monumentów, 6 kafelków osiągnięć, 25 kafelków przekaźników, 16 kafelków ulepszonych akcj, 15 ulepszonych kafli transmutujących, 5 kafelków neutralnych mostów, 5 kafelków boskiego wiatru, 1 znacznik pierwszego gracza, 5 kart szybkiego startu, 5 arkuszy
pomocy