-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Gra planszowa Terrorscape: Nieśmiertelna groza (rozszerzenie)
ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który doświadczył długiej i brutalnej wojny. Niewiele wiadomo o tych wydarzeniach, z wyjątkiem jej związku z legendą o ruchomych posągach. Za wielkimi, zniszczonymi murami znajdują się pozostałości wspaniałych wnętrz i tajnych sal tortur. Ogromne żyrandole, korytarze wypełnione średniowiecznymi zbrojami, salony pełne antyków i dzieł sztuki, w których w czasie walk stłoczyli się starzy i słabi, warsztat pełen niedokończonych posągów... A wszystko to strzeżone przez skomplikowane urządzenia, które działają do dziś. Zgodnie z legendą, zamek zamienia się w klaustrofobiczną klatkę, gdy tylko zostanie „obudzony” przez intruzów.
CO NOWEGO? George jest odważnym i troskliwym profesorem, który zaryzykowałby życie, aby uratować każdego, kto znajduje się w niebezpieczeństwie, zwłaszcza swoich ukochanych uczniów. Dzięki inteligencji i wiedzy potrafi znaleźć nowe sposoby na przechytrzenie Zabójcy. Posągi to nadprzyrodzony zbiorowy umysł, który kontroluje 4 marmurowe posągi, strzegące swojego terytorium. Na pierwszy rzut oka wydają się nieszkodliwymi i prostymi dziełami sztuki, jednak wystarczy chwila, aby szybko i bezlitośnie zaatakowały intruzów. Zamek stoi pusty od kilkuset lat, ale skomplikowane mechanizmy zbudowane w celu wzmocnienia obrony wciąż działają. Ocalali mogą je sprytnie wykorzystać, aby przeszkodzić Zabójcy. Jednak główną arterią w zamku jest przerażający korytarz posągów. Kto zaryzykuje i jako pierwszy postawi w nim stopę?
ELEMENTY GRY
- 8 figurek Posągów
- 1 figurka George’a
- 2 plansze z mapą
- 1 arkusz Zabójcy
- 1 arkusz Ocalałego
- 1 kafelek stanu zdrowia Ocalałego
- 1 karta informacji Ocalałego
- 1 żeton pomocniczy dla Zabójcy
- 2 ruchome bramy
- 5 znaczników Posągów
- 13 kart umiejętności
- 3 karty przedmiotów
- 1 kolorowa nakładka
- 1 żeton korytarza posągów
- 1 karta zasad
- 1 arkusz zasad
- 1 tacka