-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Co by się stało, gdyby Entowie wymaszerowali z Fangornu, bronić Lórien przed atakiem Cienia? Co, jeśli czarny pomiot Ungolianty wypełzłby z odmętów Mrocznej Puszczy i szczelin Ephel Dúath? Albo gdyby orły pomagały Powiernikowi Pierścienia w podróży do Mordoru?
WOJOWNICY ŚRÓDZIEMIA, nowe rozszerzenie do nagradzanej gry planszowej WOJNA O PIERŚCIEŃ, wprowadza zupełnie nowe możliwości i wyzwania strategiczne. Wiele ludów i istot odegrało rolę w Wojnie o Pierścień: tajemniczy Entowie, Umarli z Dunharrow, Wielkie Orły z Gór Mglistych, Korsarze z Umbaru, Górale z Dunlandu i Wielkie Pająki z Mrocznej Puszczy i Mordoru.
WOJOWNICY ŚRÓDZIEMIA rozwiną dzieje tych frakcji — wcześniej dostępnych w grze jedynie jako karty Wydarzeń — i uczynią zeń istotny element gry, reprezentowany przez unikatowe figurki i specjalne zdolności.
Gracz Wolnych Ludów będzie mógł przebudzić Entów, którzy pomogą mu uwolnić Rohan, a może nawet obronić Lórien lub Gondor, południowe ziemie weźmie szturmem, stojąc na czele Armii Umarłych, zaś Orły pozwolą mu uratować Drużynę Pierścienia lub przybyć z odsieczą oblężonej twierdzy.
Gracz Cienia będzie mógł wysłać czarne korsarskie okręty w górę Anduiny lub wzdłuż wybrzeży Zachodniego Morza; poprowadzić hordę Dunlendingów, która zdobędzie Edoras lub spali Shire; pozwolić wielkim pająkom wypełznąć z mrocznych zakątków Śródziemia i siać postrach wśród jego wrogów…
Nowe specjalne kości, dwie talie Wydarzeń Frakcji i nowe figurki sprawiają, że WOJOWNICY ŚRÓDZIEMIA znacznie poszerzają wachlarz możliwości zarówno Wolnych Ludów, jak i Cienia, czyniąc każdą bitwę WOJNY O PIERŚCIEŃ jeszcze bardziej emocjonującą.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra.
Do rozgrywki wymagana jest gra Wojna o pierścień
Informacje podstawowe:
• Liczba graczy: 2 - 4
• Czas gry: 120 - 180 min
• Ograniczenie wiekowe: 13+
Zawartość pudełka:
- Instrukcja
- 1 specjalna kość akcji Wolnych Ludów (zielona)
- 1 specjalna kość akcji Cienia (pomarańczowa)
- 8 figurek Umarłych z Dunharrow
- 8 figurek Wielkich Orłów z Gór Mglistych
- 8 figurek Entów z Fangornu
- 8 figurek Korsarzy z Umbaru
- 8 figurek Górali z Dunlandu
- 8 figurek Pomiotów Szeloby (pająków)
- 6 kart Frakcji
- 2 arkusze pomocy
- 20 kart Wydarzeń Frakcji Wolnych Ludów
- 20 kart Wydarzeń Frakcji Cienia
- 6 kart Wezwania do Walki Wolnych Ludów
- 6 kart Wezwania do Walki Cienia
- 6 kart Wydarzeń Wolnych Ludów
- 3 karty Wydarzeń Cienia
- 1 karta Postaci Wolnych Ludów (Drzewiec)