Wczytuję dane...
Model: Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Waga produktu: 0.5 kg
Realizacja zamówienia: 1 dni
EAN: 5902560389579
Wysyłka od: 10.09 PLN
Producent: Portal

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki

Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa. 

Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.

18-a armia

Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

Podłoże do boju!

Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza. 

Pustynne sztuczki

Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.

Mistrzowie uników

Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.

18. dodatkowa armia w linii Neuroshima HexDodatek zawiera polską i angielską instrukcję. Autorzy: Julian i Radosław Zakrzewscy

Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0

Zawartość

  1. 35 żetonów Ludzi Pustyni

  2. 2 znaczniki Ludzi Pustyni

  3. 3 znaczniki Uniku

  4. 11 znaczników Podłoża

  5. 2 znaczniki Boli

  6. 1 instrukcja

Google+