Świat tajemnic, horrorów i przygód w pudełku!
Zew Cthulhu: Zestaw startowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć przygodę z Zew Cthulhu RPG - fabularną grą pełną zagadek i horroru!
Jeden z graczy wciela się w Strażnika Tajemnic, narratora prowadzącego grę, który przedstawia pozostałym uczestnikom zabawy historię i fabułę przygody oraz odgrywa spotykane przez nich postacie. Pozostali gracze wcielają się w Badaczy Tajemnic, odkrywających mroczne tajemnice, spotykających przerażające potwory i udaremniających plany złowrogich sekt bohaterów z przypadku.
Razem z przyjaciółmi będziecie wspólnie tworzyć i rozwijać historię, w której każda z Waszych postaci odegra ważną rolę i będzie miała szansę udaremnienia nikczemnego spisku lub powstrzymania grozy spoza przestrzeni i czasu!
Zawartość pudełka Zew Cthulhu: Zestaw startowy:
- Księga 1: Wstęp oraz Samotnie przeciwko płomieniom - jednoosobowa przygoda paragrafowa, która podczas rozwiązywania tajemnicy nauczy Cię podstawowych zasad Zewu Cthulhu
- Księga 2: Zasady początkowe Zewu Cthulhu - podstawowe zasady, czyli wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia gry
- Księga 3: Scenariusze - trzy początkowe przygody
- detektywi gotowi do gry - pięć gotowych do gry postaci
- puste karty Badaczy - przeznaczone do tworzenia własnych śledczych
- zestaw kości - zestaw siedmiu wielościennych kości do użycia w grze
- materiały dla graczy - zestaw gotowych do użycia pomocy do gry
Przygody
Samotnie przeciwko płomieniom
Scenariusz dla jednego gracza w formie gry paragrafowej. W wyniku splotu okoliczności Badacz trafia do niewielkiej wioski Emberhead. Szybko przekona się, że skrywa ona przerażający sekret.
Papierkowa robota
Scenariusz dla 1 do 2 graczy i Strażnika. Prowadzone przez Badacza śledztwo w sprawie włamania i tajemniczego zaginięcia przybiera nieoczekiwany obrót. Nie wszystko jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać.
Na skraju mroku
Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Badacze otrzymują wezwanie do umierającego przyjaciela, który prosi ich o pomoc w naprawieniu błędów młodości. Opuszczona farma w okolicach Arkham stanie się areną przerażających wydarzeń.
Stepujący nieboszczyk
Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Pewien jazzman z Harlemu posiada niezwykłą trąbkę, której dźwięk może poruszyć nawet umarłych. Badacze poznają historię muzyka i próbują zapobiec straszliwej katastrofie.