-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana.
„Jeśli nie zdołamy ich powstrzymać, niebawem wyruszą oni i dotrą
do najtajniejszego jądra Antarktydy – tam będą wiercić i topić lód, aż wydobędą
na powierzchnię coś, co naszemu światu może przynieść zatratę”.
–H. P. Lovecraft, „W górach szaleństwa”
Pośród lodowego, jałowego kontynentu Antarktydy kryje się tajemnica tak starożytna
i głęboka, że jej poznanie może zburzyć fundamenty naszego pojmowania planety,
którą nazywamy domem. Kiedy profesor i jego uczeń wreszcie wyjawiają prawdę na temat
tragicznych wydarzeń, które spotkały ich poprzednią ekspedycję w samo serce Antarktydy,
ich ostrzeżenia zostają zlekceważone. Postanawiacie więc pójść w ich ślady — zapuścić się
na zamarznięte pustkowia, odwiedzić opustoszałe obce miasta i wdrapać się na zdradzieckie
szczyty – wszystko w imię chęci odkrycia prawdy, która może zakończyć świat, jaki znamy.
W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną
wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci
je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?
Przeżyjcie rozgałęziające się, wieloczęściowe scenariusze, jeszcze większe i bardziej niesamowite niż do tej pory.
Poznajcie 9 członków waszej załogi i wykorzystajcie ich wyjątkowe umiejętności, aby przetrwać!
To rozszerzenie kampanijne wprowadza nowy rodzaj żetonów chaosu! Żetony mrozu reprezentują trudną, wymagającą pogodę
i zdradzieckie warunki, które będą wam towarzyszyć podczas podróży przez dziką Antarktydę.
Ponieważ rezygnujemy z modelu comiesięcznych zestawów mitów, ten jeden dodatek dostarczy Wam tyle samo zawartości fabularnej co pełny cykl w starych modelu wydawniczym. To po prostu cała kampania w jednym pudełku!
INFORMACJE DODATKOWE
• Liczba graczy: 1 - 4
• Czas gry: 60 - 120 min
• Ograniczenie wiekowe: 14+
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
• 343 karty scenariuszy
• 40 żetonów
• 1 Księga kampanii