Rybacka mieścina Innsmouth niknie w oczach pod naporem wzbierających fal i hordy Istot z Głębin – ale w odmętach swych skołatanych umysłów wciąż odkrywacie nowe wspomnienia związane z waszym pobytem w tym spowitym mgłą miasteczku. Kiedy wpatrujecie się w owiane złą sławą mielizny i wyspy Diabelskiej rafy, czujecie się jakbyście trafili na kolejny fragment układanki. Już tam byliście, przeczesując wyspy w poszukiwaniu dowodów na istnienie Ezoterycznego Zakonu Dagona…
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie – gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona. Oprócz nowych kart graczy, Diabelska rafa zawiera również pierwszy w historii gry scenariusz wykorzystujący mechanikę pojazdów, stanowiący kolejną część opowieści o waszych zmaganiach z wzbierającymi falami i wszechogarniającym szaleństwem.
To nie jest samodzielny produkt. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: Gra karciana oraz rozszerzenie Zmowa nad Innsmouth.
Informacje podstawowe:
• Liczba graczy: 1 - 2
• Czas gry: 60 - 120 min
• Ograniczenie wiekowe: 14+